onsdag 2 februari 2011

Trapptvätt



I Johannesburg bodde vi på det fantastiska hotellet Michelangelo i Sandton, som är stadens affärsdistrikt. Hotellet är femstjärnigt och ligger precis vid ett enormt köpcenter, det största jag någonsin sett. Vi log lite åt vår guide som bad oss kolla noga vilka affärer vi gick förbi, så att vi skulle hitta tillbaka... Jag är ju för allt i världen gift med en orienterare. Men det var hur enkelt som helst att gå vilse där, kan jag intyga. Hur som helst gjorde vi en del fynd, bl a hittade vi en affär som hade 50 % rabatt på hela Ed Hardy-sortimentet. Jag köpte en minimal döskallebikini :-). Den tänker jag inte visa bild på så därför får ni i stället se detta... Det är alltså inte jag som är sevärdheten, utan städerskan som tvättar TRAPPAN utanför hotellet på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar